نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1509
-
الف
+

بازیگر «به کجا چنین شتابان» در این روزهای کرونایی چه می کند؟

«رضا رویگری» طی یک مصاحبه از احوالات این روزهای خود گفت.

به گزارش آی فیلم2، «رضا رویگری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم2 بازی وی را در سریال هایی هم چون «تنهایی لیلا»، «ملکوت» و «به کجا چنین شتابان»شاهد بودند طی یک مصاحبه از احوالات این روزهای خود گفته و درپیوند با سختی های دنیای بازیگری صحبت کرد.

آقای رویگری که سابقه بازی در سریال های تاریخی همچون «مختارنامه» در کارنامه هنری خود را دارد در پاسخ به این سوال که آیا برای نقش آفرینی در سریال «سلمان فارسی» از او دعوت به عمل آورده اند یا خیر، گفت: هنوز با من تماس نگرفته اند اما میرباقری آدمی نیست که کسانی را که دوستش دارند، فراموش کند. من «شاهگوش» و تیاتر «معرکه در معرکه» را هم با او کار کردم.

وی با اشاره به برنامه های خود در ایام کرونایی به خبرنگار صدای خراسان گفت: این روزها آرشیوی از کارهایم را تهیه کرده‌ام تا در خانه تماشا کنم؛ الان «مختارنامه» را می‌بینم تا بفهمم ضعفم کجاست. اندکی غصه گذشته را می‌خورم که چقدر سرحال بودم.

بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در پایان در پاسخ به این سوال که  اگر به گذشته برگردید حرفه دیگری را انتخاب می‌کنید، گفت: عاشق بازیگری هستم ولی حتماً شغل دیگری را انتخاب می‌کردم تا به این حال و روز نیفتم. وقتی مقابل کمره بازی می‌کنم یا روی صحنه تیاتر می‌روم، زنده می‌شوم.

گفتنی است که فلم های «راه بهشت»، «عقاب ها» و «کانی مانگا» و سریال های «پول کثیف»، «تاوان»، «ملکوت» و «تنهایی لیلا» از جمله آثاری است که با بازی «رضا رویگری»  پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

نظر شما
ارسال نظر